تایتل قالب
خدایا، نمی‌دانی چه لذتی دارد که گاه خدایی داشته باشی به وسعت دستانی که هیچ گاه از سوی آسمان خالی باز نمی‌گردند


سوگند به روز وقتی نور میگیرد و به شب وقتی ارام میگیرد که من نه تو را رها کرده ام نه با تو دشمنی کرده ام(ضحی1/2)

افسوس که هرکس را به تو فرستادم تا به تو بگویم دوستت دارم و راهی پیش پایت بگذارم او را هیچ بلکه مرا به سخره گرفتی(یس10)

و هیچ پیامی  از پیام هایم به تو نرسید مگر از ان روی گرداندی(انعام4)

وباخشم رفتی وفکر کردی هرگز بر تو قدرتی نداشته ام(انبیا87)

ومرا به مبارزه طلبیدی و چنان متوهم شدی که گمان بردی خودت بر همه چیز قدرت داری(یونس24)

واین درحالی که حتی مگسی را نمیتوانستی ونمیتوانی  بیافرینی و اگر مگسی از تو چیزی بگیرد نمیتوانی پس بگیری(حج73)

پس چون مشکلات ازبالا و پایین  امدند و چشم هایت از وحشت فرو رفتند و قلبت امد توی گلویت و تمام وجودت لرزید چه لرزشی!گفتم کمک هایم در راهست و چشم دوختم ببینم که باورم میکنی اما به من گمان بردی چه گمان هایی(احزاب10

تازمین با فراخی برتو تنگ امد پس حتی از خودت هم به تنگ امدی ویقین پیدا کردی که هیچ پناهی جز من نداری..پس من به سوی تو بازگشتم  تا تونیز به سوی من بازگردی..که من مهربان ترین مهربانان دربازگشتنم(توبه118)

وقتی در تاریکی ها مرا به زاری خواندی که اگر تو را برهانم با من میمانی.تورا از اندوه رهانیدم اما باز مرا با دیگری در عشقت شریک کردی(انعام63-64)

این عادت دیرینه ی تو بوده است..هرگاه که خوشحالت کردم از من روی گرداندی و رویت را از ان طرفی کردی و هر وقت سختی به تو رسید ازمن نا امیدشدی(اسرا83)

ایا من برنداشتم از دوشت باری که میشکست پشتت؟؟(شرح2-3)

غیر از من خدایی که برایت خدایی کرده است؟؟(اعراف59)

پس کجا میروی؟؟(تکویر26)

پس از این سخن دیگر به کدام سخن میخواهی ایمان بیاوری؟؟(مرسلات50)

چه چیزی جز بخشندگی ام باعث شد تا مرا که میبینی خودت را بگیری؟؟(انفطار6)

مرا به یاد می اوری؟؟من همانم که باد هارا فرستادم تا ابر ها را در اسمان پهن کنندو ابر هارا پاره پاره به هم فشرده میکنم تا قطره ای باران  از خلال ان ها بیرون اید و به خواست من به تو اصابت کند تا تو فقط لبخند بزنی و این درحالی بود که پیش از فرو افتادن ان قطره باران ناامیدی تورا پوشانده بود(روم48)

من همانم که میدانم در روز روحت چه جراحت هایی بر میدارد.ودر شب روحت را درخواب به تمامی بازمیستانم تا به ان ارامش دهم وروز بعد ان را به زندگی برمی انگیزم و تا مرگت که به سویم بازگردی به این کار ادامه میدم(انعام60)

من همانم که وقتی میترسی به تو امنیت میدهم(قریش3)برگرد مطمئن برگرد تا یک بار دیگر با هم باشیم(فجر28-29)

تا یک بار دیگر دوست داشتن همدیگر را تجربه کنیم(مائده54)


Khanomi.. ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۳۷ ۱۴ ۲ ۱۸۷۸

نظرات (۱۴)

  • اعصاب من
    چهارشنبه ۱۵ مهر ۹۴ , ۲۲:۲۱
    عالی بودش
    منم پست قرانی زیاد میذارم!
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۵ مهر ۹۴، ۲۲:۴۷
      سلام
      تشکر
      سرمیزنم حتما:)
  • ب. نون
    سه شنبه ۳۱ شهریور ۹۴ , ۰۷:۰۲
    عالی
    خیلی خودمونی با خدا
    دوستمم یه وبلاگ داشت از این خودمونی ها با خدا می نوشت..البته تک آیه
    منم سعی میکنم بنویسم
  • ب. نون
    سه شنبه ۳۱ شهریور ۹۴ , ۰۷:۰۱
    عالی
    خیلی خودمونی با خدا
    دوستمم یه وبلاگ داشت از این خودمونی ها با خدا می نوشت..البته تک آیه
    منم سعی میکنم بنویسم
    • author avatar
      Khanomi..
      ۳۱ شهریور ۹۴، ۰۷:۳۷
      تشکر:)
      به امید خدا
      موفق باشید
  • هاژ محمود
    دوشنبه ۳۰ شهریور ۹۴ , ۲۲:۳۸
    سلام

    جالب بود

    باشد که رستگار شویم
    • author avatar
      Khanomi..
      ۳۱ شهریور ۹۴، ۰۷:۳۶
      سلام
      تشکر
      ان شاالله
  • از چی بگم
    دوشنبه ۳۰ شهریور ۹۴ , ۱۹:۲۴
    مائده 54

    آ خدا این قلب پر سیاهیه شاید جا نشی
    • author avatar
      Khanomi..
      ۳۰ شهریور ۹۴، ۲۰:۴۶
      و خداوند ازمیان بنده گانش توبه کنندگان را بیشتر دوست دارد:)
  • از چی بگم
    دوشنبه ۳۰ شهریور ۹۴ , ۱۹:۲۳
    فجر 28 29 

    خدایا من برگشتم فقط میخوام کامل برگردم جوری که دیگ ردم تو این دنیا نباشه
    • author avatar
      Khanomi..
      ۳۰ شهریور ۹۴، ۲۰:۴۶
      مطمئنید اینجوری پیش خدا برمیگردید یا صاف میرید جهنم برزخی؟؟
  • از چی بگم
    دوشنبه ۳۰ شهریور ۹۴ , ۱۹:۲۲
    و انعام 60 

    پس خدایا آن روحی که به تمامی میستانی دیگر پس نده
    • author avatar
      Khanomi..
      ۳۰ شهریور ۹۴، ۲۰:۴۵
      :)
      نا امیدی بدترین گناه...
      خودش بهتر ازشما میدونه کی باید پس نده
  • از چی بگم
    دوشنبه ۳۰ شهریور ۹۴ , ۱۹:۲۱
    روم 48 خدایا به خودت سوگند هیچ چیزی به جز مرگ خوشحالم نمیکنه
    • author avatar
      Khanomi..
      ۳۰ شهریور ۹۴، ۲۰:۴۴
      وبه دنبالش چه چیزی درانتظارتونه؟
  • از چی بگم
    دوشنبه ۳۰ شهریور ۹۴ , ۱۹:۲۰
    تکویر 23 اینم بگم که دارم به سوی تو میام خدا اما انگاری سر از جهنم در آوردم
    • author avatar
      Khanomi..
      ۳۰ شهریور ۹۴، ۲۰:۴۴
      عیب از حرکت شماس اگر چندکتاب یا ازهمه بهتر تفسیر قران مطالعه کنیدمتوجه میشید عیبتون چیه
      وبگویم از زیانکارترین مردم...کسانی که تلاششان در دننیا نابود شد درحالی که فکر میکردند دست پر امده اند...
      شمام کنکوری هستید حتما باید این درس خونده باشید:)کتابای دینیمون و خوده این کنکور باعث توجه بیشتر من به معانی تفاسیر درسا شده و خیل از مشکلاتم و ازهمین کتابای دینو زندگی حل کردم:)
  • از چی بگم
    دوشنبه ۳۰ شهریور ۹۴ , ۱۹:۱۹
    و انعام 63 اینو بگم من عشقی نداشتم همش هوس بود
    • author avatar
      Khanomi..
      ۳۰ شهریور ۹۴، ۲۰:۴۱
      و الانم دلیل این نا امیدیتون همون هوسه؟؟
      خوبه که به این درک رسیدید
  • از چی بگم
    دوشنبه ۳۰ شهریور ۹۴ , ۱۹:۱۸
    اول اینو بگم توبه 118 عالی البته همشون حقیقتن اما این یکی یکم با احوالاتم جور در میاد
    • author avatar
      Khanomi..
      ۳۰ شهریور ۹۴، ۲۰:۴۱
      :)همشون حقیقتن میتونین با متن قران چک کنید:)

  • آرمان بدیعی
    دوشنبه ۳۰ شهریور ۹۴ , ۰۷:۰۵

    ثواب بوسیدن پای مادر:

    پیامبر(ص) فرمود: «کسی که پای مادرش را ببوسد؛مثل این است که آستانه کعبه را بوسیده است». (گنجینه جواهر)

    و نیز فرمود:«هر کس پیشانی مادر خود را ببوسد،از آتش جهنم محفوظ خواهد ماند». (نهج الفصاحه)

    • author avatar
      Khanomi..
      ۷ آذر ۹۴، ۱۴:۲۴
      ممنون از حضورتون
  • saied davoodi
    دوشنبه ۳۰ شهریور ۹۴ , ۰۲:۱۳
    و خدایی که در این نزدیکی است...
    و اکثرهم لایعقلون
    لایتفکرون
    لا یتدبرون.
    و ما نمی اندیشیم و ای وای بر کم فروشان....
    • author avatar
      Khanomi..
      ۳۰ شهریور ۹۴، ۰۸:۲۲
      :)ممنون از نظرتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

میدونـی که هـــیچ کســـی غیر از تو برام
به خدا, خـــــدا نمیـــشه

اللّهُــمَّ اجْعَـلْ عَواقِبَ امُــورِنا خَیْـراً


دنبال کنندگان بیانی
بایگانی