تایتل قالب
خدایا، نمی‌دانی چه لذتی دارد که گاه خدایی داشته باشی به وسعت دستانی که هیچ گاه از سوی آسمان خالی باز نمی‌گردند



اولش که وارد شدم و رفتم قسمت اساتید نشستم چشمم افتاد بهش..

مادرش بدون توجه به من با منشی حرف میزد..یه چیزایی شنیدم ولی سرمو کردم تو گوشیم و حواسمو ازونا پرت کردم

بعد که گذشت دیدم رفتن پیش پسرا و راهنماییش کردن به سمت کلاس من..اول بلند اعتراض کرد نمیخوام!

من نمیرم،بعد بهش گفتن ببین این یه کلاس دیگست معلمتونم یکی دیگست..

و بعد یکم بعد خانم منشی اومد و گفت: رامین آوردم سرکلاس شما..یکم مشکل ذهنی داره سر اونیکی کلاس بوده گویا یه چیزیو بد میگه،بچه ها بهش میخندن و بعد کلاسم یکی از پسرا رو به مادرش میگه مامان ما یه روانی داریم سر کلاسمون و مادره میخنده..

میبینه...میشنوه و میره خونه فقط گریه میکنه که خدایا چرا من نمیمیرم؟؟

رفتم تو فکر..استرس گرفتم، یاد این افتادم که ما ادما چجوری همو از زندگی سیر کردیم، یکی از درس،یکی خانواده یکی از کار، یکی از عاشقی..

گاهی مانع پیشرفت هم شدیم.گاهی همو عقب انداختیم گاهی ریشه احساسات یه ادم با تبر زدیم..

برام دعا کنید:)دعا کنید با این بچه ها جوری نباشم که بقیه باهامون کردن..


+مثل یه شب خیلیی دلگیر پر از خاطرات تلخ..و خدایی که دراین نزدیکی است..

Khanomi.. ۰۵ تیر ۹۸ ، ۰۰:۲۴ ۷ ۷ ۵۲۲

نظرات (۷)

  • یه پسر خوب
    شنبه ۱۹ مرداد ۹۸ , ۱۰:۲۲

    سلام

    آفرین به شما با این نوع نگاه و اندیشه ی زیباتون

    موفق باشید

    • author avatar
      Khanomi..
      ۲۰ مرداد ۹۸، ۲۱:۲۷
      سلام
      ممنون،
      در ضمن آی دی تلگرام دستات خالی که فرمودید برای من نیست
  • یه مسافر
    شنبه ۲۲ تیر ۹۸ , ۰۱:۳۰
    بچه ها آیینه تمام نمای پدرا و مادران اند. ما همش فکر میکنیم اونا با ما فرق دارن، ولی اگه از زاویه دید اونا که البته تعدادشان هم کم نیست نگاه کنیم ما با اونا فرق داریم، هیچ کس بی نقص نیست فقط نقص بعضی ها دیده میشه،همین!
    • author avatar
      Khanomi..
      ۲۶ تیر ۹۸، ۰۶:۵۲
      بله همینطوره:)
  • جناب قدح
    چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸ , ۲۱:۱۷
    سلام :)
    روزتون مبارک باشه ان شاءالله
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۴ تیر ۹۸، ۱۴:۳۱
      سلام:)
      ممنونم
  • آلاء ..
    چهارشنبه ۵ تیر ۹۸ , ۲۱:۳۰
    حتما
    ما خودمون تو خانواده یه بچه با شرایط خاص داریم میدونیم نقش مربی چقدر مهمه تو زندگیش
    • author avatar
      Khanomi..
      ۸ تیر ۹۸، ۱۲:۰۶
      دقیقا:)البته با بچه های معمولی تفاوتی نداره،حتی گاها بهتره،تو حرف زدن و تلفظا مشکل داره
  • آلاء ..
    چهارشنبه ۵ تیر ۹۸ , ۱۹:۰۳
    یه معلم خوب باش براش
    لطفا
    • author avatar
      Khanomi..
      ۵ تیر ۹۸، ۲۱:۲۸
      برام دعا کن..
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
    چهارشنبه ۵ تیر ۹۸ , ۰۰:۵۱
    امان از قضاوت های زود و نابجا
    امان از تربیت و فرهنگ نادرست

    • author avatar
      Khanomi..
      ۵ تیر ۹۸، ۰۸:۲۲
      بله متاسفانه
  • شیخ (ره)
    چهارشنبه ۵ تیر ۹۸ , ۰۰:۴۶
    کاش این داستان ک اون طفلی گفته چرا من نمیمیرمو ب اون مادر نفهم همکلاسیش میگفتین ک یکم شرم کنه از پست بودتش
    • author avatar
      Khanomi..
      ۵ تیر ۹۸، ۰۸:۲۲
      من نمیدونم کدوم کلاس بوده قبلش و حتی کدوم دانش اموز این حرفو زده..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

میدونـی که هـــیچ کســـی غیر از تو برام
به خدا, خـــــدا نمیـــشه

اللّهُــمَّ اجْعَـلْ عَواقِبَ امُــورِنا خَیْـراً


دنبال کنندگان بیانی
بایگانی