تایتل قالب
خدایا، نمی‌دانی چه لذتی دارد که گاه خدایی داشته باشی به وسعت دستانی که هیچ گاه از سوی آسمان خالی باز نمی‌گردند





سایه هارو دیدید؟؟
سایه هیچ استقلالی نداره..اختیار نداره..بشینی میشینه پاشی پامیشه..
هیچ سایه ای نمیتونه موفق باشه..چون مقلد!!

مقلد یعنی چی؟؟یعنی خیلی از ما..
ازکجا معلومه؟ از خرجای آنچنانی عید!!
کی گفته عید باید لباس نو بخریم؟؟کی گفته دکور جدید باید داشت برای عید؟؟
تقلید یعنی همین خرجای آنچنانی عید..
همین لباسای نو..
کی گفته بوی عید میاد؟؟؟
من فقط بوی تعفن لاشه ی انسانیت حس میکنم..
حس نمیکنی؟؟؟
میدونید فقر داره بیداد میکنه؟؟
وقتی یه دخترو پسر به خاطر بی پولی ازدواجش عقب می افته و ممکنه به سمت گناه وفساد برن..
کی باید سرزنش شه؟؟
چجوری توقع داریم خدا صدامونو بشنوه؟؟؟
تو که یه قدم کوچیکم برنداشتی چجوری میخوای وقتی میری زیارت وقتی میری روضه و دعا منقلب شی وکمکت کنن؟؟
میدونید هرسال عید بهزیستی ها چه خبره؟؟:)
عیدا بعضی از اون بچه ها خاله ای دایی یه کسی میاد میبرشون در حد عید و تفریح کنن..اما
خیلی ازونا همون خاله و دایی رو هم ندارن!کل عید اونجان تنها بی کس!!
بیایم امسال..
بجای لباس نو خریدن..
دکور جدید گرفتن..
اگه ازمون برمیاد!!
یکی ازین بچه هارو برای عید بیاریم پیشمون!!
همه ی ما طعم روزای تلخ تنهایی و بی کسی چشیدیم..
تصور کنید اونی که از بچگی این زجرو بکشه آیندش چیه؟؟
منو ببین!!:)
عیدیتو از خدا بگیر!!!:)
دلی رو شاد کردی!اونوقت توقع داشته باش گفتی خدا؟!
جوابتو بده!:)
بیا امسال و یه جور دیگه شروع کن
 

+لطفا لطفا نشر بدید!!
Khanomi.. ۱۷ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۰۵ ۳۹ ۲۳ ۳۹۵۹ دلنوشته! گلایه

نظرات (۳۹)

  • نیلوفر زیبا
    دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸ , ۱۷:۳۵
    مطلب مفید و جالبی بود. ممنون
    • author avatar
      Khanomi..
      ۲۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۷
      ممنون از نظرتون
  • ههـــ ـــــ
    پنجشنبه ۲۷ اسفند ۹۴ , ۰۱:۳۸
    سلام یه پست میذارم ببینینش
    • author avatar
      Khanomi..
      ۲۷ اسفند ۹۴، ۱۲:۱۶
      سلام ممنون چشم:)
  • الهه سالاری
    شنبه ۲۲ اسفند ۹۴ , ۰۰:۰۱
    یه سال خیلی دلم میخواست این کارو انجام بدم ولی اجازه ی قانونیش رو نمیدن به هرکسی !
    اگه روشی دارین بگین
    • author avatar
      Khanomi..
      ۲۲ اسفند ۹۴، ۱۲:۵۹
      گفتتم سال اول سخت گیری زیاد دارن..سالای بعد خیلی آسونه...
      گفتم هرکس درحد تواناییش:)
      لباس بخرید برید پیششون وو...
  • المی ...
    جمعه ۲۱ اسفند ۹۴ , ۱۶:۱۳
    ++++
    ما اصلا مثل رسم شده
    نزدیک عید هرچی لباس نو داریم که نمیپوشیم و مقداری پول رو میدیم به یه سری نیازمند 
    • author avatar
      Khanomi..
      ۲۱ اسفند ۹۴، ۲۲:۱۱
      :)
      آفرین 
      این خیلی عالیه
      خدا این توفیق به همه ی ما بده ان شاالله
  • ترنم :)
    جمعه ۲۱ اسفند ۹۴ , ۰۰:۵۷
    نه عصلن منظورم به لباس یا فقط به خودم نبود؛میدونید میخام بگم برا خیلیا همین نو شدن بعضی وسایل تو عید یا همین خریدای عید دلخوشیه.میشه هم اونارو داشت و هم خوب بود و خوبی کرد :)
    • author avatar
      Khanomi..
      ۲۱ اسفند ۹۴، ۰۶:۰۳
      خوبه:)
      ممنون ازنظرت عزیزم:)
  • ب. نون
    پنجشنبه ۲۰ اسفند ۹۴ , ۱۹:۵۸
    چطوری یکی از این بچه ها رو بیاریم پشیمون ؟!
    • author avatar
      Khanomi..
      ۲۰ اسفند ۹۴، ۲۱:۱۲
      باید با بهزیستی شهرتون صحبت کنید اینم بگم سال اول سخت میگیرن..اما برای سالای بعد راحتید:)
  • ترنم :)
    پنجشنبه ۲۰ اسفند ۹۴ , ۱۵:۳۹
    سلام:)
    تا یه حدِ زیادی با نوشتتون موافقم،اینکه باید به فکر بود و در حد توان قدمی برداشت برای کمک.
    ولی تا یه حدی با قسمتای اول نوشتتون مخالفم,چون به نظرم میشه هم عیدو داشت و بوی عیدو حس کرد و نو شد و هم این کارای خوب و انسانی رو انجام داد،هیچ ضدیتی باهم ندارن :).
    واینکه مرسی بابت این پستِ خوبِ به فکر فروبَر^ـــ^
    • author avatar
      Khanomi..
      ۲۰ اسفند ۹۴، ۱۶:۱۹
      سلام!!منظورتون لباسنو خریدن؟!
      یعنی شما عید تا عید لباس نمیخری دیگه؟!:)
  • ناشناس
    چهارشنبه ۱۹ اسفند ۹۴ , ۱۸:۰۵
    تو که یه قدم کوچیکم برنداشتی چجوری میخوای وقتی میری زیارت وقتی میری روضه و دعا منقلب شی وکمکت کنن؟؟

    منبع : dastane-khali.blog.ir / خرجش یک صلوات واسه امام زمانت :)
    لطفا این قسمت و پاک کنید
    درسته ها اما حس خوبی نمیگیرم یاد این پست های شبه دار خارجی می افتم!
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۹ اسفند ۹۴، ۲۰:۵۱
      پست هایی شبه دار خارجی؟؟؟
      یعنی چی منظورتونو واضح بگید!!
      :)
      بد نیست گاهیی حس بد هم بگییریم!!اگه حرف خودم بود قبول میکردم!!با این حال بهم توضیح بدید متقاعد شدم چشم:)
      این موضوع نقل داستانی از استادصفایی حائری از آیت الله بزرگ ما هستن که هنوز هم کتاب های ایشون وصوت هاشون هست
      حتی صوت ایشون هست که داستان مرد ثروتمندی رو تعریف میکنن که حرم امام رضا میرن و هرکار میکنه هیچ تاثیری حس خاصی بهش دست نمیده دلش میگیره!میره که بره توی راه مردی رو میبینه که بار زیادی داره بهش میگه چرا خودتو زجر میدی اونم میگه دخترم قت ازدواجشه پول ندارم جهیزیه بگیریم زنم گفته تا پولشو درنیاری حق نداری بیای ت خونه!!
      ان مرد هم که میشنوه میره هزینه جهیزیه رو میده و وقتی برا بار آخر میره حرم ناخوداگاه اشکاش میاد ومنقلب میشه...
      در ادامه خد استاد میگه وقتی تو کمک نمیکنی و ت چنین جامعه ای که فقر میتنه چه بلاهای سرآدما بیاره چجری توقع داری منقلب شی و....

      لطفا گوش بدید کامل

  • زهرا
    چهارشنبه ۱۹ اسفند ۹۴ , ۱۶:۴۵
    خانم عزیز نیتتون خوبه همچنین دست به قلمتون اما گاهی باید فکر کرد و نوشت. نه شما نگفتید فقیر ها ادم های بدی هستند و فقیر تنها مالی نیست فقر اخلاق، دین و.... اما انگشت شما سو به سمت ادمایی داشت که فقر مالی دارند همه میدونن متاسفانه بدبختانه تن فروشی برای پول در اوردنه. اگر بچه پونزده ساله ایی بیاد و مطلبتونو بخونه اگه فقیر باشن سر افکنده میشه که همچین اتهام هایب میزنن شاید دلش بشکنه که پول همه چیز میاره حتی اگه پولدار باشی بهت نمیگن میری تن فروشی . من فقط خواستم بگم کمی جمله تونو تغییر بدید بگید فقر ایمان فقر محبت ها اصلا از قشر خاصی نام نبرید وقتی متنی را در دید عموم میزارید حتی ممکنه یه بچه ی هفت ساله هم بخونه پس سعی کنید مراعات درک همه رو بکنید.
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۹ اسفند ۹۴، ۲۰:۵۲
      متوجه هستم..اما اینجا بحث من مال و پول بود میخواستم اینو بگم بله خیلی موارد دیگه هم هست بله من قبول دارم:)
      در ادامه صوت استاد میزارم تا شما هم متوجه شید این حرفا از خودم نیست!!البته شاید من بد بیان کردم
      ممنون

      لطفا اینو گوش بدید

  • زهرا
    چهارشنبه ۱۹ اسفند ۹۴ , ۱۴:۲۸
    متوجه منظور من نشدید. اقا نمیاین مگه ما زمینه رو اماده کنیم . بله کار من و شما ظهور رو نزدیک میکنه تاخیر در ظهور به خاطر همین کاری نکردن من و شماست وقتی میبینیم ولی سرمونو کردیم تو برف. با نظرتون به شدت مخالفم شاید ما به بچه بیاریم خونه و حتی اگر یه سقف گلب بالای سرم باشه یا حتی تو فقر دست و پا بزنم هم برای ان کودک آزدایم حسرتش شود اگه قصد کار نیک دارید میتونید برید بهزیستی یهروز رو بت همه باشید نه یه نفر. در ضمن از توهینتون به ادمای فقیر به شدت ناراحت شدم توهین نکن خانم توهین نکن شاید کسی این متنت رو بخونه. ادمای فقیر و شرافت مند خیلی زیادن حرفتون به والله آسمون رو میلرزونه . ادم بد هست چه فقیر چه ثروتمند ...
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۹ اسفند ۹۴، ۱۵:۴۳
      خانم...با لحن توهین میخونیییی!!

      من نوشتم همه ی ادما فقیر فاسدن؟!!
      گفتم هرکی فقیر گناهکار؟!!
      کجا دقیقا؟!کو توهین؟!به نظر من اینکه شما بدون دقت به مفهوم متن دارید این حرف میزنید توهینه!!
      من یکی از  مشکلات اصلی جامعه رو دارم میگم پس لطفا سریع جبه حق علیه باطل نگریرید!!
      ما تو خانواده خودمون ادم فقیر داریم..خانواده ی ما توش متوسط روبه فقیر هست نه یکی دوتا...هرکدوم هم بسیار ادمای شریف وبزرگ پول انچنانی ندارن اما خدارو پشتشون دارن!!!حالا بچه هاشون یکی معدل الف دانشگاه صنعتی شریف تهران!!یکی متخصص بیهوشی..یکی چشم پزشک هرکدوم شعلای خوب!!وادمای خوب!!
      من حرفامو از سرخوشی نمیگم!!!باتجربه میگم!!
      من پدرم الان مدتیه بنا به دلاییلی تو محروم ترین نقطه شهر کار میکنه مدتی رو!!زندگی ها داغونه...نه همه!!اما جرم ازهمه جا بیشتر!!بعضی ها بین خانواده هایی بزرگ میشن که راه درامدی ندارن!!پول ندارن مگر از راه دزدی...
      خیلی ها هستن توخونه و امکانات زندگی میکنن وانگشت اتهام گرفتن سمت فردی که فرضا  رفته دزدی وجرم کرده..یکی نیست بگه تو انقد ادعاته تو همین وضعیت ممکن بود ازین بدتر باشی!!
      خیلی ها ازبدو تولدشون تو چنین فضایین که برادر دزد  پدرمعتاد وووو..اون خوبی ندیده یه حفاظ ساخته دور خودش!حکایت اون امتحان خدارو باید یه بار ناشتا داد یه بار باشکم سیر
      گفتم یکی از دلایل فساد میتونه فقر باشه جایی ننوشتم هرفقیری فاسده!!!!نوشتم؟؟؟
      حرف من نیست!!حقیقت ظالمانه جامعه ی ماست  که همه دراون مسیولیم
      لطفا ازین به بعد به متن دقت کنید!!من خودم آدم پولدارو خانواده مرفه بزرگ نشدم نیستم!وهیچ جا ننوشتم آدمای فقیر بد هستن!من بااین آدما زندگی کردم
      درضمن آدم کم توان مالی با فقیر خیلی فرق داره!!!که احتمالا منظورشما همون کم توان!فقر هم خودش مراتب داره...
      که اونم تا نبینید متوجه نمیشید!
      یه تجمله هم اضافه کردم تا دیگه سوء برداشت از متن نباشه:)

      اون پیشنهادتونم پیشنهاد خوبیه...هرنوع کمکی خوبه..شما اون کارو بکن!:)
      قبول بد!!!
      اما یه بچه 6/7ساله اینکه  تمام عید تنها بمونه..بدتره 
      بچه ای که تو این سن نیاز عاطفی داره و این رفتارا روش تاثیر میزاره بی محبتی آیندشو عوض میکنه!مقبول نبودن و..
      من خودم امسال با این موضوع آَشنا شدم یکی از دوستان هرسال2/3تا بچه میارن..ویکی از دوستان داداشم خانوادشون برای همیشه یه بچه7ساله رو آوردن که واقعا این کار دل بزرگی میخواد!خودشون3فرزند دارن و الانم یه بچه دیگه..
      بگذریم..
      اما..بییخیال الان باز بگم میاید میگید همه اینطور نیستن و ازین حرفا:)
      به هرحال اگه تند حرف زدم ببخشید
  • زهرا
    چهارشنبه ۱۹ اسفند ۹۴ , ۱۱:۲۵
    برای من عیدی نیست مگر به قول علی اصغر اقا عدالت برپا شود اون زمان عیده و همه در یه وضعیت به سر میبریم. وقتی عدالت بر پا میشه که اقامون ظهور کنه . ولو به غیر عدالتی برپا نخواهد شد. پس عج الولیک الفرج هامونو از ته دل بگیم 
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۹ اسفند ۹۴، ۱۱:۴۴
      :)برای عدالت باید همه قدم بردارن نه اینکه بگیم چون بقیه کاری نمیکنن ما بشینیم!!!
      امام زمان با کارای من وشما ظهور میکنه!!!
  • مــــــــ. یــ.مــ
    سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۲۱:۵۰
    :)
    چقد حق بود
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۸ اسفند ۹۴، ۲۱:۵۴
      :)حقی که عمل نمیشه چه فایده ای داره همزاد؟؟:)
  • مدیر جوان
    سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۱۹:۲۹
    سلام 
    خیلی قشنگ بود. واقعا دل نوشته بود، یه دل نوشته که حقیقت محض هست، علاوه بر اینکه ناراحت کننده هست یه جوری آدم میترسه، 
    اون لایه های زیرین شهر که مقصرش فقط دولت و... نیست 
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۸ اسفند ۹۴، ۲۱:۵۶
      سلام
      بایدم ترس داشت...ما مسئولیم..حتی شده در حد اون یه قدمی که برنداشتیم
  • بآنو نارینـ
    سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۱۳:۱۰
    بعضی هارو موافقم بعضی هارو نه :)
    + در وبلاگم قرار گرفت :)
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۸ اسفند ۹۴، ۱۳:۲۵
      خب بگو باچی موافق نیستی:)
  • یک آشنا
    سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۱۱:۱۱
    فکر میکنم نشر دادن کافی نیست 
    عمل باید.
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۸ اسفند ۹۴، ۱۳:۰۸
      منم برای عملش نوشتم!!
  • یک آشنا
    سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۱۱:۰۹
    واقعا عالی است
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۸ اسفند ۹۴، ۱۳:۰۸
      ممنون
  • gandom baanoo
    سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۱۰:۳۵
    ایشالا که عمل کنیم...
    نشر دادم عزیزم
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۸ اسفند ۹۴، ۱۰:۳۸
      ممنون عزیزم
      ان شاالله:)
  • بسیجی گمنام
    سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۰۹:۱۵
    نشر داده شد باشد که عمل کنیم
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۸ اسفند ۹۴، ۰۹:۳۲
      ممنون ان شاالله
  • زهرا فاطمی
    سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۰۷:۰۸
    سلام
    مگه می ذارن بیاریشمون؟ با چه شرایطی؟ این مورد رو توضیح می دادین
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۸ اسفند ۹۴، ۰۷:۵۲
      سلام...
      همه جا یه جور نیست...
      بله میزارن..
      باشه میگم خدمتتون
  • ههـــ ـــــ
    سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۰۲:۰۵
    سلام خواهر من دیروز رفتم بیرون بخدا نمیشه یر رو بلند کرد پیاده رو رو که ماشاالله ماهی فروش ها کرفتن و تنگی پیاده رو و چه کارهای شتیعی که..... !!!!

    منم هیچی نمیخرم
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۸ اسفند ۹۴، ۰۵:۵۰
      سلام:)
      چی بگم
  • . خانم الف .
    سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۰۰:۳۱
    کاملا هم درست و عالی..
    :)
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۸ اسفند ۹۴، ۰۵:۵۱
      درست بودن کافیه..
      ممنون:)
  • من انقلابی ام
    دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۲۳:۴۵
    بله،بسیار بسیار عالی بود.
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۸ اسفند ۹۴، ۰۵:۵۱
      :)
      ممنون..
      اما عالی بودن چیزی رو حل نمیکنه
  • مگهان
    دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۲۳:۴۱
    + ادامه ی کامنتم : من عاشق اینم که بتونم ببرمشون سینمایی مثلا، یا یه همچین حرکتی انجام بدم، امیدوارم که بتونم این کارو بکنم، ممنون از توصیه تون
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۸ اسفند ۹۴، ۰۵:۵۵
      اینم خوبه اغلب هم همینکارو میکنن..میبرنشون دشتی پارکی آب گرمی...البته باید خیلی مواظبشون باشید
  • مگهان
    دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۲۳:۴۰
    به نظرم گاهی با آوردنش به خونه هامون میتونیم نابودشون کنیم، با نشون دادن زندگی گرم و خوب و خونه ی خارج از تصورشون...


    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۸ اسفند ۹۴، ۰۵:۵۳
      اینطوریا هم نیست..قرار نیست که جلو اونا خیلی گرم بگیریدو..قراره فقط درحدچندروز کاری کنید به اون خوش بگذره تفریح و....
      هرچی هم باشه از زجر تنها موندن اونجا بهتر نیست؟!
  • باران
    دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۲۲:۵۲

    سلام دوست گرامی

    در کل متن زیبایی هست.

    ولی تنها فقر عامل فساد و گناه نیست.

    کسایی هستن که فقیرن ولی خدا را در دلشان دارند و سمت فساد و تن فروشی نمیرن و این حالت بیشتر در سطح مرفه جامعه دیده میشود.

    دلتون همیشه پاک اجرتون با خدا :)

    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۷ اسفند ۹۴، ۲۲:۵۸
      سلام ممنون.
      نه منم نگفتم فقط فقر!!بله منم چنین انسانای بزرگی رو دیدم:)
      من هیچوقت چنین منظوری نداشتم که هرکی فقیر فاسده!خیر!
      گفتم افرادی که اغلب بهطرف فسادکشیده میشن یه دلیلش فقره!
      ممنون شما هم همینطور:)
  • سروش الف
    دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۲۱:۵۰

    به قول این کاندیدا ه تو اصفهان:

    به عمل کار بر آید به سخندانی نیست

    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۷ اسفند ۹۴، ۲۲:۵۲
      بله مسئله این است:/
  • آرش مهاجر
    دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۲۱:۱۶
    سلام
    امروز تو اخبار گفت : یه داشمندی ثابت کرده همه انسان ها مهربونی و نوع دوستی تو ذاتشون هست؛
    چه خوبه دست به دست هم این مهربونی رو بیدار کنیم.... 
     
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۷ اسفند ۹۴، ۲۲:۵۲
      سلام ان شاالله :)
  • Mr. Moradi
    دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۲۰:۱۶
    عالی

    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۷ اسفند ۹۴، ۲۰:۵۲
      ممنون
  • shia muslim
    دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۱۹:۵۸
    متن زیبایی بود
    منتهی با بخشی هایی از آن مخالفم
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۷ اسفند ۹۴، ۲۰:۴۳
      کدام؟!(خودم به لحنم خندم گرفت)
      من ازشنیدن انتقادات خوشحال میشم...
      بگید بحث میکنیم:)
  • مرجان ...
    دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۱۹:۵۵
    سپاس
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۷ اسفند ۹۴، ۲۰:۴۳
      خواهش میکنم...
      لطف کردید:)
  • مهدی ابوفاطمه
    دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۱۹:۴۲
    احسنت درسته
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۷ اسفند ۹۴، ۱۹:۴۵
      :)درست بودن کافی نیست
      ممنون
  • کنیز فاطـ ـمه
    دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۱۹:۲۱
    پستات همیشه عالیه خواهرم..

    ان شا الله با پدرم مشورت کنیم ببینیم چی میشه..

    خیلی دلم میخواد ولی...

    موفق باشید.. اجرتون با خدا

    التماس دعای فرج
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۷ اسفند ۹۴، ۱۹:۲۳
      عالیه:)
      برید سوال کنید حتما
      ممنون..لطف داری:)
  • علی اصغر
    دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۱۹:۰۴
    عالی بود
    عیدی در کار نیست
    عید آن روز است که عدالت بر پا شود

    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۷ اسفند ۹۴، ۱۹:۱۴
      عدالت با دستای کی باید برپاشه؟!
  • سرباز جامانده
    دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۱۸:۳۴
    درکل اهل خرید الکی نیستم.چیزی رو که نیاز دارم میخرم.ولی اگه جایی باشه که بتونم دانش آموزی کمک کنم مشکلی ندارم.درمورد عیدم که درجریانی باید خر بزنم.
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۷ اسفند ۹۴، ۱۸:۳۵
      بله عمیقا درجریانم:|
  • علی یاد
    دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۱۷:۵۶
    عجیب داغ دلی بود

    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۷ اسفند ۹۴، ۱۷:۵۷
      داغ دل؟!:)
  • saied davoodi
    دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۱۷:۳۲
    من هم موافقم با حرف هات و هم مخالفم.
    .
    اسراف رو نمی پذیرم.
    اهل خرید هم نیستم و برعکس منتقد سرسخت خریدهای بی مورد هم هستم.
    از این که بگذریم.
    میرسیم به نکته ایکهه میگید چقدر دختر و پسر به فساد کشیده میشن به خاطر بی پولی!
    این رو قبول ندارم.
    اگر کسی میره سمت فساد.
    این رو به حساب اجتماع نمیذارم هرگز.
    هرکسی در قدم اول خودش مقصره.
    و بعد جامعه.
    .
    پیشنهادتون خیلی سخت و بعضا نشدنیه (بهزیستی ها به این راحتی بچه ای رو نمیدن که شما ببرید و فرضا همون عصر بیارید تحویل بدید!)
    ولی میشه کارهای دیگه ای براشون کرد. که هم رضایت خلق درش باشه  هم خدا.
    .
    موفق باشید.

    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۷ اسفند ۹۴، ۱۷:۳۶
      نشدنی نیست خیلیا هرسال بچه میبرن اگه نشدنی بود مطرح نمیکردم
      من منکرتقصیر اونا نشدم...
      اون بخشیشم که گفتم ما مقصریم حرف من نبود در واقع...
      ما زندگی های روبه راهی داریم خداروشکر از دور قضاوت میکنیم!
      اما پدر من به دلایلی جایی کار میکنهکه آدما فقیر اونجا خیلیه وضع زندگی جوری داغونه که حتی به خاطر پول کمی آدم میکشن..اونا تو این فضا ها بزرگ شدن!
  • mahdi ahadi rad
    دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ , ۱۷:۲۸
    +++++++
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۷ اسفند ۹۴، ۱۷:۲۹
      +-/*
      :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

میدونـی که هـــیچ کســـی غیر از تو برام
به خدا, خـــــدا نمیـــشه

اللّهُــمَّ اجْعَـلْ عَواقِبَ امُــورِنا خَیْـراً


دنبال کنندگان بیانی
بایگانی