تایتل قالب
خدایا، نمی‌دانی چه لذتی دارد که گاه خدایی داشته باشی به وسعت دستانی که هیچ گاه از سوی آسمان خالی باز نمی‌گردند




اگر با دیگرانش بود میلی

چرا ظرف مرا بشکست لیلی؟؟؟

بعضی وقتا هست توی زندگی..سختی و غم امونتو میبره گاهی می بری... دلت میخواد تموم شه حتی قبول میکنی  بازنده ای..نتونستی اونیکه باید باشی

گاهی راه درست خیلی سخت تر از راه اشتباهه... راه عشق کجا وراه هوس:)


گاهی وقتا دلت میگیره وقتی میبینی راه درست و انتخاب کردی وقسمتت شده ناراحتی و کسی که تو همون شرایط راه اشتباه و رفت الان خوشحاله

یه روز..

که روز گلایه من بود..

دلم گرفته بود قد دنیا...قهر بودم باهمه.

وقتی شروع کردم به گلایه از خدا که چرا اینقد سخته راه و من بریدم... من که راه درست و انتخاب کردم والان دلم خونه و چشمم گریون..

همون موقع این بیت شعر اومد رو گوشیم

اگر بادیگرانش بود میلی

چرا ظرف مرا بشکست لیلی؟؟


پ.ن:از اون روز خیلی گذشته اما یاداوریش گاهی خیلی خوبه:)خدایا ضعف مارا ببخش:) 

گاهی از زندگی خود مینالی غافل از اینکه خیلی ها حسرت داشتن همین زندگی را دارند..

کافیست کمی دقیق شوی به اطرافت..


نظرات (۱۶)

  • 2R&دخترآسمان
    چهارشنبه ۱۸ آذر ۹۴ , ۰۱:۰۷
    میدونی!؟
    میدونی بدترین عذابی روکه خدامیتونه سریه آدم بیاره چیه؟
    اونوعاشق کنه!!!
    والسلام/کات
    ....یعنی میشی کلکسیون بدبختی وبدبیاری......قضاوتهاوآدمکها که دیگه جای خود!!!!وامصیبتا
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۸ آذر ۹۴، ۰۷:۳۱
      تخیر عزیزم این عشق نیست!!عاشق هیچوقت  به عشق نمیگه بدبختی!!هیچ عاشقی باعث گناه معشوقه اش نمیشه !هیچ عاشقی نمیاد تا قبل محرمیت دست عشقشو بگیره بغلش کنه....عشق یه ضلعش خداست یعنی من عاشق عشقمم چون باخداست!!!!عاشق هم همبشه راضیه درضمن عدشق بی منت د ر راه عشق همه داراییشو میده بعد میگه حتی اگه بلا سرم میاری یا بدی کنی من محبت میکنم!!اونی که خیلی ها بهش میگن عشق  عشق نیست هوسه که وابستگی پیدا میکنن طرفین گاهی بعدتوهم عشق میزنن!!ا
      تتوی عشق شکست نیست!!!این شکست عشقی شکست عشقی همش مسخره و دروغه اون دردیم که حس میشه بخاطر وابستگیه!!خودا ازبین حرفام بشمر ببین کدومشی!!عشق بلا نیست عشق لیاقت میخواد مرد میخواد قوی بودن می خواد ایمان میخواد خدا میخواد نه بوسه و اغوش و دوست دارم میمیرم برات...اگه جزو هوس رو بودی برو یه فکری به حال دلت بکن که به لجن کشیده شده
  • من انقلابی ام
    دوشنبه ۱۶ آذر ۹۴ , ۱۸:۱۳
    مثل همیشه عالی بود

    آفرین خواهرم
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۶ آذر ۹۴، ۱۹:۰۲
      لطف دارید تشکر:)
  • سَـ ـداد
    دوشنبه ۱۶ آذر ۹۴ , ۱۳:۲۹

    گاهی از زندگی خود مینالی غافل از اینکه خیلی ها حسرت داشتن همین زندگی را دارند..


    فقط ذره ای تأمل میخواهد


    همین...


    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۶ آذر ۹۴، ۱۳:۳۴
      :)
      بله
  • تاج بی بی
    يكشنبه ۱۵ آذر ۹۴ , ۲۲:۴۳
    نه اتفاقن با دقت خوندم
    فقط گوشیم رو گوشم خوندم :D
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۶ آذر ۹۴، ۰۷:۵۶
      اهان:دی
  • تاج بی بی
    يكشنبه ۱۵ آذر ۹۴ , ۲۱:۱۶
    خداروسکر که بیتی با همچین مضمونی به ذهنتون رسیده من بودم دیگه خیلی هنر می کردم تونا بود هر که دانا بود ملکه ذهنم می شد :|
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۵ آذر ۹۴، ۲۱:۱۹
      احتمالا باعجله خوندید منم گاهی اینجوری میشم:)نوشتم که این بیت شعر بصورت پیامک اومد رو گوشیم
  • هاژ محمود
    يكشنبه ۱۵ آذر ۹۴ , ۲۰:۳۴
    سلام

    بعضی وقتا دیگه ظرف جوابگو نیست!
    نوبت سر و کله میشه! :
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۵ آذر ۹۴، ۲۰:۴۱
      :)دیگه گویا لیلی کاسه صبرش لبریز شده:/
  • nafas ※※
    يكشنبه ۱۵ آذر ۹۴ , ۱۸:۱۸
    من عاشق این دو بیتم
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۵ آذر ۹۴، ۱۸:۳۱
      اره من اینارو دوس دارم
      یارب از عمر من انچه هست برجای بستان و به عمر لیلی افزای
      یا
      تو مپندار که مجنون سرخود مجنون گشت از سمک تا به سمایش کشش لیلی برد

      :)
      گرتویی مجنون منم لیلای عشق:)
  • zahra .sa
    يكشنبه ۱۵ آذر ۹۴ , ۱۶:۰۰
    خیلی زیبا بود...و البته پر ازامید...
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۵ آذر ۹۴، ۱۶:۵۲
      ممنون:)
  • آقای دارستانی
    يكشنبه ۱۵ آذر ۹۴ , ۱۵:۰۳
    سلام اگه با تبادل لینک و دنبال کردن موافقی بگید :)
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۵ آذر ۹۴، ۱۵:۱۲
      سلام دنبال میشوید
  • علی ...
    يكشنبه ۱۵ آذر ۹۴ , ۱۴:۵۷
    جان بی جمال جانان میل جهان ندارد /هر کس که این ندارد حقا که آن ندارد

    حرفی نیست
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۵ آذر ۹۴، ۱۵:۱۲
      :)
      شایدم هست ولی حوصله ای نیست...
  • لوسی می
    يكشنبه ۱۵ آذر ۹۴ , ۱۱:۵۲
    اگر با من نبودش هیچ میلی
    چرا حال مرا بگرفت لیلی؟!
    :دی
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۵ آذر ۹۴، ۱۲:۲۷
      :)دیگه لیلی خانومه دیگه:دی
  • gandom baanoo
    يكشنبه ۱۵ آذر ۹۴ , ۱۱:۰۵
    :)
    جان بی جمال جانان میل جهان ندارد ...
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۵ آذر ۹۴، ۱۲:۲۷
      :)به به
  • gandom baanoo
    يكشنبه ۱۵ آذر ۹۴ , ۱۰:۱۳
    رو پستای تو کامنت گذاشتن خیلی سخته!!!! آدم حس ریا بهش دست میده!!! :)))
    ولی خوشحالم که اینقدر ملموس مینویسی :)
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۵ آذر ۹۴، ۱۰:۲۵
      تف تو ریا تف تف تف:))
      نه بابا این چه حرفیه بفرمایید ماخوشحال میشیم:)ولی تف تو ریاااا:دی
  • ali tomaj
    يكشنبه ۱۵ آذر ۹۴ , ۰۹:۵۱
    ممنون از پست زیبا و دلنشینتون
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۵ آذر ۹۴، ۰۹:۵۲
      خواهش میکنم:)ممنون که خوندید...
  • علی اصغر
    يكشنبه ۱۵ آذر ۹۴ , ۰۹:۴۹
    گر ما رو بفرستن به سیلی
    افکارتو دوست داریـم خیلی
    (خنده) تقدیم شما
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۵ آذر ۹۴، ۰۹:۵۱
      :)زیبابود ممنون
      روی درلحظه شعرگفتن کار کنید خیلی جالب میشه:)
  • مـــیـــمـــ ☺☺
    يكشنبه ۱۵ آذر ۹۴ , ۰۹:۳۷
    دست کسیکه بیت رو فرستاده درد نکنه:)))
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۵ آذر ۹۴، ۰۹:۳۹
      کسی نبود حتی باهیچکس حرف نزده بودم خودبخود اومد مثل این تبلیغاتیا:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

میدونـی که هـــیچ کســـی غیر از تو برام
به خدا, خـــــدا نمیـــشه

اللّهُــمَّ اجْعَـلْ عَواقِبَ امُــورِنا خَیْـراً


دنبال کنندگان بیانی
بایگانی