تایتل قالب
خدایا، نمی‌دانی چه لذتی دارد که گاه خدایی داشته باشی به وسعت دستانی که هیچ گاه از سوی آسمان خالی باز نمی‌گردند


حرم امام رضا رفتی؟؟اون شیرای آب هست تا دستتو دراز میکنی اب ابشاروار میریزه

من و توام درمقابل خدا همین جوری هستیم  دستتو دراز کن بخواه...

قرآن چه می گوید ؟ به بنده ها بگو : من به آنها نزدیک هستم . دور نیستم . هرکس هر دعایی داشته باشد ،

 من می شنوم و اجابت می کنم . هیچ کس دست خالی برنمیگردد

...........

چوبای خشک دیدید زمستون خشک و زمخت اند ولی بهار که میاد پربرگ و میوه میشن

خدا به چوب میده به تو نمیده یعنی؟؟ازیه تیکه چوبم کمتری!؟ناامیدی ازدرگاه خدا گناه خیلی بزرگیه!..

 یکی روستا دختری ماهرو همی رفت دوش و به دوشش سبو سبوی خود از اب پر کرد.

همی داشت باخود این گفتگو..اگر اب میخواهی ازجوی بجوی

داشته های ادم ها درحد سبویی بیش نیست...داشته هایشان خیلی بتواند نیازخودشان را برطرف کند و به تو  چیز قابل توجه ای نمیرسد...

پس تو اگر چیزی خواستی باید از خدا بخواهی نه از بنده ی خدا

روزی شیخ عبدالکریم حائری به خادم خودش میگه برو پیش ایت الله حجت بگو فلانی سلام رسوند گفت :

اگر روزی مشکلی داشتی به خودم بگو و به کس دیگری نگو...

خادم به ایت الله حجت  میگه و ایت الله حجت در جواب میگه:

به اقات سلام برسون بگو تا کریم هست نیازی به عبد الکریم نیست...



Khanomi.. ۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۱:۱۵ ۸ ۲ ۱۳۸۴

نظرات (۸)

  • مـــیـــمـــ ...
    دوشنبه ۱۳ مهر ۹۴ , ۱۵:۱۶
    حس میکنم اینروزا دستامو نمیبینه
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۳ مهر ۹۴، ۱۵:۴۶
      به قول ب.نون...شاید دستاتونو برعکس گرفتین
  • هاژ محمود
    شنبه ۱۱ مهر ۹۴ , ۲۳:۰۵
    سلام :)
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۲ مهر ۹۴، ۰۸:۰۰
      وعلیکم السلام:)
  • حرف دل !...
    شنبه ۱۱ مهر ۹۴ , ۲۲:۴۸
    دعا کنید هم توفیق و هم معرفت اجباری باشه
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۲ مهر ۹۴، ۰۷:۳۹
      ان شاالله
  • از چی بگم
    جمعه ۱۰ مهر ۹۴ , ۱۴:۲۴
    اما یه چیز بگم من از چوبم کمترم یه بار گفتم هم این دنیام جهنمه هم اون دنیا
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۱ مهر ۹۴، ۱۳:۳۷
      وقتی انسان خلق شدید یعنی توانایی احسن المخلوقات شدن رو داربید
      این حرفتون مثه اینه که یه امتحان داشته باشید همه ی وقت و بشینید بگید من که نمیتونم
  • ب. نون
    سه شنبه ۷ مهر ۹۴ , ۲۲:۲۲
    خدا نکنه دست های خالیمون رو برعکس بگیریم

    به قول عین صاد:

    فضل و بارش احسان او همیشه هست، اما اگر کاسه ی ما واژگون باشد حاصلى به دست نمى‏آید. 
    بارش هست ولى جمع کردن این بارش احتیاج به این دارد که ظرف ما معکوس و واژگون نباشد؛ چون ظرف واژگون چیزى در خود نمى‏گیرد و آنچه را هم که دارد از دست خواهد داد.

    • author avatar
      Khanomi..
      ۸ مهر ۹۴، ۱۸:۱۱
      :)
      خیلی زیبا 
      تشکر از وقتی که گذاشتید
  • ali tomaj
    سه شنبه ۷ مهر ۹۴ , ۱۵:۳۰
    ممنون خیلی زیبا بود
    • author avatar
      Khanomi..
      ۷ مهر ۹۴، ۱۸:۴۹
      ممنون ازحضورتون
      تشکر
  • الف سین
    سه شنبه ۷ مهر ۹۴ , ۱۵:۰۲
    آخرین دفه ای ک حرم رفته بودم، سنسور شیرای آب خراب شده بود
    مردم هر چی دستشون رو دراز میکردن آبی نمیود!

    بماند بقیه اش... :)
    • author avatar
      Khanomi..
      ۷ مهر ۹۴، ۱۸:۴۴
      سنسور اعتقاد دلت ازکار نیفته حسگر احساست که باشه دست خالی برنمیگردی...
  • saied davoodi
    سه شنبه ۷ مهر ۹۴ , ۱۲:۰۵
    اون تصویرسازی شیرهای حرم خیلی خوب بود نتیجه ای که ازش گرفتی اصلا یک حال دیگه ای بهم دست داد :)
    • author avatar
      Khanomi..
      ۷ مهر ۹۴، ۱۲:۱۷
      خب خداروشکر:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

میدونـی که هـــیچ کســـی غیر از تو برام
به خدا, خـــــدا نمیـــشه

اللّهُــمَّ اجْعَـلْ عَواقِبَ امُــورِنا خَیْـراً


دنبال کنندگان بیانی
بایگانی