تایتل قالب
خدایا، نمی‌دانی چه لذتی دارد که گاه خدایی داشته باشی به وسعت دستانی که هیچ گاه از سوی آسمان خالی باز نمی‌گردند



یَا مَنْ ذَلَّتْ لِقُدْرَتِکَ الصِّعَابُ


ای آنکه سختی‌ها به قدرت تو به نرمی گرایند



خدایا رحم کن بر کسی که تنها سلاحش گریه است...

 

+به چشای توی عکس خیره شدم..دست خودم نبود چشام پر اشک بود..سنگ قبر نداشت هنوز..

آدمای سیاه پوش اطراف با حسی آمیخته به بهت واحترام نگاهم میکردند..

بی اختیار پاشدم و به قبر شهیدی که نمیشناختم وحتی عکسشو ندیدم رسوندم .صورت پوشوندم.. بغضم شکست

و قلبی که باز بی قرار میکوبید..چقدر ممنون سه نفرهمراهم بودم که سکوت کردن و گذاشتن کمی ازین بغض خالی شه..

چشم بار کردم وتازه نگاه کردم به اون شهید..چه شاد میخندید!چرا تاحالا شهیدی به این خندونی ندیدم؟؟؟

 



نظرات (۷)

  • پری
    پنجشنبه ۴ خرداد ۹۶ , ۱۷:۱۰
    چ قالب خوشگلی خیلی خوبه
    اینطوری قالب تو بیان ندیده بودم چون همه شون تکراریه
    از کجا این قالب رو اوردید؟ میشه بگید
    • author avatar
      Khanomi..
      ۴ خرداد ۹۶، ۲۲:۳۸
      مرسی^_^
      بلههههه
      زحمت یکی از دوستان بلاگرهست
      که انقدر اذیتشون کردم که راه داشت خفم میکردن:|
      دستشون واقعاااااا درد نکنه زحمت کشیدن:)
  • یه کسی
    سه شنبه ۲ خرداد ۹۶ , ۱۶:۳۳
    عجب
    ...
    :|
    • author avatar
      Khanomi..
      ۲ خرداد ۹۶، ۱۸:۲۱
      جریان این عجبا چیه؟؟؟
      من ضعف اعصاب دارما ...شدید:)
  • آقاگل ‌‌
    جمعه ۲۹ ارديبهشت ۹۶ , ۰۰:۰۴
    قالب رو تغییر دادید تعجب کردم اولش :)
    عالی
    • author avatar
      Khanomi..
      ۲۹ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۴۵
      :)
      تشکر
  • حوا بانو
    پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۹۶ , ۲۳:۳۰
    خوش به حالت...

    وبت خوشگلتر شده :)
    • author avatar
      Khanomi..
      ۲۹ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۴۵
      فکر کنم بهتر بود این پست اختصاصا میزاشتم برای تشکر از جناب پوریا:)

      ممنون
  • محبوبه شب
    پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۹۶ , ۲۲:۵۳
    یه لحظه با خودم گفتم شاید مشکلی پیش اومده یا آدرسو اشتباه اومدم :دی چی ناناز شده وبلاگت ^_^ 
    • author avatar
      Khanomi..
      ۲۸ ارديبهشت ۹۶، ۲۳:۱۰
      :)
      ممنون
      دست طراحش درد نکنه
  • هاژ محمود
    پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۹۶ , ۲۲:۵۲
    سلام

    واااااااااو 
    چ قالبی

    پوزش می طلبم ولی ماشالا اینقدر قالبتون تغییر کرده ک دیگه عنان از کف برفت! :دی


    ب نظر باید گفت خدارو شکر ک گریه کردین و شاید هم اندکی سبک شدین.

    • author avatar
      Khanomi..
      ۲۸ ارديبهشت ۹۶، ۲۳:۰۹
      سلام

      ممنون:)دست طراحش درد نکنه..


      هییی..انگار تمامی ندارد این درد زندگی..همین یه ربع پیش باز یه...هووف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

میدونـی که هـــیچ کســـی غیر از تو برام
به خدا, خـــــدا نمیـــشه

اللّهُــمَّ اجْعَـلْ عَواقِبَ امُــورِنا خَیْـراً


دنبال کنندگان بیانی
بایگانی