تایتل قالب
خدایا، نمی‌دانی چه لذتی دارد که گاه خدایی داشته باشی به وسعت دستانی که هیچ گاه از سوی آسمان خالی باز نمی‌گردند


 


نفس ما مثله اون لباسیه که موریانه خورده..
ما اونقدر مبتلاییم که خود ساختن میدره مارو.
میخوایم بسازیم خودمون..
داریم میسازیم خودمون رو..
باساختن ها خراب میشیم..
غرورا میاد..
میایم یه مرض مداوا کنیم یه مرض دیگه سر میزنه!
**
خداکه مهربان هست اوکه عجول نیست..اگر اینا باور بشه تو وجود آدم..
لااقل احتمال داده بشه در مقایسه با خودمون..
من مگه چقدر میتونم؟؟
من30مرتبه خودم رو زمین زدم..من تو فقر زمین خوردم تو غنا زمین خوردم توسختی زمین خوردم
تو تنهایی تو وحشت..همه جا زمین خوردم..به کی تکیه میکنیم؟؟به کی؟؟

 

کامل بشنوید

 


دریافت

Khanomi.. ۲۲ دی ۹۵ ، ۰۹:۰۹ ۵ ۶ ۱۱۷۹

نظرات (۵)

  • یادگار ...
    جمعه ۱ بهمن ۹۵ , ۰۰:۲۷
    سلام
    عالی بود و تکان دهنده به خودآورنده
    ولی خیلی سخته
    • author avatar
      Khanomi..
      ۲ بهمن ۹۵، ۰۷:۲۹
      اره واقعا سخته:)
  • منتظر اتفاقات خوب
    پنجشنبه ۲۳ دی ۹۵ , ۲۰:۳۵
    پاره پاره ی دلم را دخیل می بندم...
    توکل به خودش
    • author avatar
      Khanomi..
      ۲۷ دی ۹۵، ۱۰:۰۵
      :)
      به امید خدا
      ممنون
  • آقاگل ‌‌
    چهارشنبه ۲۲ دی ۹۵ , ۱۱:۲۶
    ای تکیه گاه و پناهِ
    زیباترین لحظه هایِ
    پرعصمت و پرشکوهِ
    تنهائی و خلوتِ من
    ای شط شیرین پر شوکت من...

    شعری بود که آقا جایی خواند. تاکید کرد که من کاری ندارم این شعر رو شاعر برا کی و چرا گفته؟ من این شعر رو خطاب به ادعیه ها میخونم. 
    • author avatar
      Khanomi..
      ۲۲ دی ۹۵، ۱۶:۰۷
      :)زیبا بود
      ممنون
  • Tamana .....
    چهارشنبه ۲۲ دی ۹۵ , ۱۱:۰۰
    کلا میزنیم ابروشو درست کنیم چششم در میاریم:-\ همینه دیگع مگه نه؟
    • author avatar
      Khanomi..
      ۲۲ دی ۹۵، ۱۶:۰۸
      :)اره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

میدونـی که هـــیچ کســـی غیر از تو برام
به خدا, خـــــدا نمیـــشه

اللّهُــمَّ اجْعَـلْ عَواقِبَ امُــورِنا خَیْـراً


دنبال کنندگان بیانی
بایگانی