تایتل قالب
خدایا، نمی‌دانی چه لذتی دارد که گاه خدایی داشته باشی به وسعت دستانی که هیچ گاه از سوی آسمان خالی باز نمی‌گردند


 

سلام. مدت طولانیی هستش که هرکار میکردم واردپنل وبلاگ دستان خالی شم با پیغام رمز وارد شده غلط است، روبه رومیشدم

و متاسفانه هرچی بازیابی رمز روهم میزدم واز طریق ایمیلم  تست کردم و رمز جدید زدم بازم با همین پیغام روبه روشدم

و متأسفانه تر هرچی پیگیری کردم در بیان و از دوستان کمک گرفتم بی نتیجه موند..

شکر خدا زمانی که درخواست نویسنده داده بودم برای دستان خالی ویکی دو نفر از دوستان نویسنده شدن..به کمک همونا تونستم با نام کاربری وبلاگ دیگم برگردم..

فعلا که وضع اینه تا بعد ببینم چی پیش میاد!:)

بهارنارنج :) ۱۸ مهر ۹۸ ، ۱۷:۳۵ ۲ ۱ ۴۱۸

نظرات (۲)

  • محبوبه شب
    پنجشنبه ۱۸ مهر ۹۸ , ۱۸:۴۷

    دیشب متوجه شدم رمزو گم کردی ناراحت شدم

    الان که پنلو چک کردم و ستاشو دیدم بشدت خوشحال شدم

     

    بمونه واسمون : )

    • author avatar
      بهارنارنج :)
      ۱۸ مهر ۹۸، ۱۹:۴۲
      چندوقتیه درگیرشم..
      مرسی محبوبه:)

      ان شاءالله می مونه:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

میدونـی که هـــیچ کســـی غیر از تو برام
به خدا, خـــــدا نمیـــشه

اللّهُــمَّ اجْعَـلْ عَواقِبَ امُــورِنا خَیْـراً


دنبال کنندگان بیانی
بایگانی