تایتل قالب
خدایا، نمی‌دانی چه لذتی دارد که گاه خدایی داشته باشی به وسعت دستانی که هیچ گاه از سوی آسمان خالی باز نمی‌گردند


۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

 

میخوام ازتون خواهش کنم به تصویر بالا چند لحظه نگاه کنید..
اون نقطه ی کوچیک زیر علامت که البته اگر بتونید ببینیدش در تصویر، زمین هست...
یعنی سیاره ای که تماممون توش ساکنیم..
انقدر نگاهش کنید که به ناچیز بودن زمین در برابر این عظمت پی ببرید..
حالا ازتون میخوام خودتون رو در برابر زمین، و بعد در برابر این عکس تصور کنید، خودتون رو که حتی اندازه نقطه ای هم در برابر عظمت زمین به چشم نمیاید و زمینی که خودش نقطه ایه دراین تصویر..
حالا به خالق همه این ها فکر کنید و به قدرتش..

به این آیه دقت کنید

وَ مَا مِنْ دَابَّةٍ فِی الأَرْضِ إِلاَّ عَلَى اللَّهِ رِزْقُهَا وَ یَعْلَمُ مُسْتَقَرَّهَا وَ مُسْتَوْدَعَهَا کُلٌّ فِی کِتَابٍ مُبِینٍ»

«و هیچ جنبنده‏‌اى در زمین نیست مگر [اینکه] روزی‌اش بر عهده خداست و [او] قرارگاه و محل مردنش را مى‏‌داند، همه [اینها] در کتابى روشن [ثبت] است


یعنی شما به موجودات میکروسکوپی کف دریا هم که فکر کنید خدا حواسش به همشون هست که چطور و از کجا روزیشونو بگیرن..
و چرا ما از چنین خدایی کم میخوایم؟
یادمه چندسال پیش که حال روحی خوبی نداشتم و گله میکردم دوستی گفت:


این خدای بی عرضه و ناتوانی که برای خودت ساختی بکش و عاشق خدای توانا و مهربون شو..


امروز داشتم با عزیزی درباره آینده صحبت می کردم و میگفتم ان شاءالله سرمایه ام انقدر میشه.. ایشون یه رقم شاید هزار برابری رو گفتن بعد در جواب تعجب من گفت:


خدا به اندازه انتظار و آرزوهای تو کوچیک میشه و به همون اندازه بزرگ، اگر توانایی خدا و خودت که آفریده ی همون خدایی رو در همین حد دیدی همینی! ولی اگه بیشتر دیدی بدون برای خدا کاری ندارد..

حتما این آیه رو شنیدید که من نزد گمان بنده خویش هستم.به این حدیث دقت کنید:

لیسَ مِن عَبدٍ یَظُنُّ باللّه ِ خَیرا إلاّ کانَ عِندَ ظَنِّهِ بهِ، 

پیامبر خدا صلى الله علیه و آله : هیچ بنده اى نیست که به خداوند گمان نیک بَرَد ، مگر این که خداوند مطابق همان گمان با او عمل کند

 

+خدای واقعی و خودمون رو که از جنس خداییم بشناسیم اونوقته که قدر خودت رو میدونی و میفهمی نباید به کم راضی شی.. اونوقته که عاشق خدای به این مهربونی و بزرگی میشیم:)

 


Khanomi.. ۹۹-۱-۲۹ ۶ ۷ ۵۲۸

Khanomi.. ۹۹-۱-۲۹ ۶ ۷ ۵۲۸


 


چطور موبایلمون نیست میفهمیم نیست؟
سوئیچمون نیست میفهمیم؟

پس چرا نمیفهمیم نداریم؟امام زمانمونو نداریم یتیمیم؟

دعا برای ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بر همه ی ما واجب است.. پس این کمترین وظیفه ی ماست که برای مولایمان دعا کنیم و از خدا بخواهیم با برکت ظهور اماممان و برپایی حکومت ایشان زندگیمان سامان یابد.
ان شاءالله از امشب تا چهل شب آینده هرشب زیارت عاشورا میخوانیم و از خدا ظهور امام و صاحب زمانمان رو میخوایم.
به شایعاتی مبنی بر چرا چله زیارت عاشورا یا چرا در این زمان اهمیت ندهید چنین افرادی خود تلاشی نمی‌کنند و سعی دارند دیگران را دراین وظیفه سست کنند

+ان شاءالله نشر حداکثری

 

 


دریافت


Khanomi.. ۹۹-۱-۲۰ ۲ ۸ ۴۱۰

Khanomi.. ۹۹-۱-۲۰ ۲ ۸ ۴۱۰


اللهم الرزقنی شفاعه الحسین..

 

دریافت

 

اللّٰهُمَّ إِنِّى أَسْأَلُکَ بِحَقِّ الْمَوْلُودِ فِى هٰذَا الْیَوْمِ الْمَوْعُودِ بِشَهادَتِهِ قَبْلَ اسْتِهْلالِهِ وَوِلادَتِهِ، بَکَتْهُ السَّماءُ وَمَنْ فِیها ، وَالْأَرْضُ وَمَنْ عَلَیْها ، وَلَمَّا یَطَأْ لابَتَیْها ، قَتِیلِ الْعَبْرَةِ ، وَسَیِّدِ الْأُسْرَةِ ، الْمَمْدُودِ بِالنُّصْرَةِ یَوْمَ الْکَرَّةِ ، الْمُعَوَّضِ مِنْ قَتْلِهِ أَنَّ الْأَئِمَّةَ مِنْ نَسْلِهِ ، وَالشِّفاءَ فِى تُرْبَتِهِ ، وَالْفَوْزَ مَعَهُ فِى أَوْبَتِهِ ، وَالْأَوْصِیاءَ مِنْ عِتْرَتِهِ بَعْدَ قائِمِهِمْ وَغَیْبَتِهِ ، حَتّىٰ یُدْرِکُوا الْأَوْتارَ ، وَیَثْأَرُوا الثَّارَ ، وَیُرْضُوا الْجَبَّارَ ، وَیَکُونُوا خَیْرَ أَنْصارٍ ، صَلَّى اللّٰهُ عَلَیْهِمْ مَعَ اخْتِلافِ اللَّیْلِ وَالنَّهارِ .

خدایا، از تو می‌خواهم به‌حق مولود در این روز که به شهادتش وعده داده شد پیش از برخاستن صدایش و قبل از ولادتش، آسمان و هرکه در آن است، زمین و هر که بر آن است بر او گریست درحالی‌که هنوز قدم در جهان نگذاشته بود، کشته اشک، سرور خاندان، مددیافته به یاری روز بازگشت، پاداش شهادتش اینکه امامان از نسل اویند و شفا در خاک اوست و پیروزی با اوست درگاه بازگشتش و جانشینان از خاندانش پس از قیام‌کننده‌شان و غیبت او تا انتقام گیرند و خون‌خواهی نمایند و حضرت جبّار را خشنود سازند و بهترین یاران دین حق شوند، درود خدا بر ایشان همگام با رفت‌وآمد شب و روز.

اللّٰهُمَّ فَبِحَقِّهِمْ إِلَیْکَ أَتَوَسَّلُ وَأَسْأَلُ سُؤالَ مُقْتَرِفٍ مُعْتَرِفٍ مُسِىءٍ إِلىٰ نَفْسِهِ مِمَّا فَرَّطَ فِى یَوْمِهِ وَأَمْسِهِ ، یَسْأَلُکَ الْعِصْمَةَ إِلىٰ مَحَلِّ رَمْسِهِ؛ اللّٰهُمَّ فَصَلِّ عَلىٰ مُحَمَّدٍ وَعِتْرَتِهِ ، وَاحْشُرْنا فِى زُمْرَتِهِ ، وَبَوِّئْنا مَعَهُ دارَ الْکَرامَةِ ، وَمَحَلَّ الْإِقامَةِ .

خدایا! به‌حق آنان به تو توسّل می‌جویم و از تو درخواست می‌کنم درخواست گنه‌کار معترف به گناه و بد کرده به خود با اموری که در امروز و دیروزش کوتاهی نموده، از تو تا هنگام رفتن در گورش پناه می‌خواهد؛ خدایا! بر محمّد و خاندانش درود فرست و ما را در جمع او محشور کن و همراه وی در بهشت و جایگاه ابدی جای ده.

اللّٰهُمَّ وَکَما أَکْرَمْتَنا بِمَعْرِفَتِهِ فَأَکْرِمْنا بِزُلْفَتِهِ ، وَارْزُقْنا مُرافَقَتَهُ وَسابِقَتَهُ ، وَاجْعَلْنا مِمَّنْ یُسَلِّمُ لِأَمْرِهِ ، وَیُکْثِرُ الصَّلاةَ عَلَیْهِ عِنْدَ ذِکْرِهِ ، وَعَلىٰ جَمِیعِ أَوْصِیائِهِ وَأَهْلِ أَصْفِیائِهِ ، الْمَمْدُودِینَ مِنْکَ بِالْعَدَدِ الاثْنَى عَشَرَ ، النُّجُومِ الزُّهَرِ ، وَالْحُجَجِ عَلىٰ جَمِیعِ الْبَشَرِ.

خدایا! همچنان که ما را به شناسایی‌اش گرامی داشتی پس ما را به تقرّب به آن حضرت گرامی دار و رفاقت و سابقه محبّت با او را روزی ما فرما و ما را از کسانی قرار ده که فرمانش را تسلیم می‌شوند و به هنگام بردن نامش صلوات زیاد بر او می‌فرستند و هم بر همه جانشینان و خاندان برگزیده‌اش، آن یاری شدگان از سوی تو به عدد دوازده، آنان‌که ستارگان درخشانند و حجّت‌های الهی بر تمام بشر،

اللّٰهُمَّ وَهَبْ لَنا فِى هٰذَا الْیَوْمِ خَیْرَ مَوْهِبَةٍ ، وَأَنْجِحْ لَنا فِیهِ کُلَّ طَلِبَةٍ ، کَما وَهَبْتَ الْحُسَیْنَ لُِمحَمَّدٍ جَدِّهِ ، وَعاذَ فُطْرُسُ بِمَهْدِهِ ، فَنَحْنُ عائِذُونَ بِقَبْرِهِ مِنْ بَعْدِهِ نَشْهَدُ تُرْبَتَهُ وَنَنْتَظِرُ أَوْبَتَهُ ، آمِینَ رَبَّ الْعالَمِینَ.

خدایا! ببخش بر ما در این روز بهترین بخشش را و برآور برای ما هر خواسته‌ای را، چنان‌که حسین را به محمّد جدّش بخشیدی و فطرس به گهواره‌اش پناهنده شد و ما پناهنده به مزار اوییم پس از شهادتش، بر تربتش حاضر می‌شویم و بازگشتش را انتظار می‌کشیم، آمین ای پروردگار جهانیان..


بهارنارنج :) ۹۹-۱-۰۹ ۰ ۹ ۳۹۹

بهارنارنج :) ۹۹-۱-۰۹ ۰ ۹ ۳۹۹


میدونـی که هـــیچ کســـی غیر از تو برام
به خدا, خـــــدا نمیـــشه

اللّهُــمَّ اجْعَـلْ عَواقِبَ امُــورِنا خَیْـراً


دنبال کنندگان بیانی
بایگانی