تایتل قالب
خدایا، نمی‌دانی چه لذتی دارد که گاه خدایی داشته باشی به وسعت دستانی که هیچ گاه از سوی آسمان خالی باز نمی‌گردند



.

سرکلاس بودم بحث قران شد که یه خانمی برداشت گفت نه این قران تحریف شده!اینی که الان هست فقط نوشته بجنگید بکشید بدردنمیخوره!
یه پوزخند زدم ورومو کردم اونطرف!
خیلی وقته فهمیدم با اینجور آدما نباید بحث کرد اینجور آدما دردشون ندونستن نیست!اینجور آدما نمیخوان بفهمن! وهرچقدر که با این آدما بحث کنیدبی فایده است!
اصلا بگو نشونم بده!بلد نیست که باید بره گوشیشو بیاره از فلان گروه تلگرامی بخونه برات 4تا آیه نهایتا!
که مربی یه حرف خیلی قشنگ زد!

بترسید از روزی که بدون مطالعه حرف بزنید
از روزی که تمام منبعتون همین شبکه های مجازی کوفتی باشن!
یادمه یه سری یه خانم اومد گفت که شنیدید فلان آیت الله گفته تجاوز به دختران باکره در زندان ثوابش از هفتاد تا حج بیشتره!؟
جالب تر اینه چهارتا زن دورشم تایید میکردن افسوس میخوردن
گفتم خانم چی میگی؟ازکجا خوندی؟
میگه تو کانال تلگرامی زدن!
میگم خب بابا کانال یکی مثه خودت میزنه!
گفت نه عکسشم بود اینا حقایق کشور ماست!
داغ کردم سوختم دلم میخواست زار بزنم ادمی که چندین ساعت از روزشو پای تلگرام و ماهواره و...میکذرونه سطح سوادش همینقدره که حتی درکش نمیرسه یه ادم ناشی مثل منم میتونه با فوتوشاپ یه عکس بچسبونه به یه مطلب!
اونوقت میگیم چی شد مردم کوفه نامه نوشتن آقا بیا وبعد شمشیر کشیدن!؟به کوفیا میگیم جاهل اینا چیه؟
تو قرن21 این همه زودباوری یعنی چی؟
فیلم دروغ ساختن خبر دروغ نوشتن پخش کردن مگه کاری داره؟؟
من نمیخوام بگم نقصی نیست ضعفی نبوده نه!
اما چی شده که مردم انقدر زودباور شدن؟چرا تا هرچی میشنون باورمیکنن و خنجر میکشن به دین و اسلام!اخه مگه چقدر تو زندگیت خودت رفتی دنبال فهمش؟
یه دروغ فاحش بنویس که حال خواننده نسبت به یه دین بهم بزنه تهشم بنویس صفحه59فلان کتاب از فلان آیت الله
کی میره بخونه؟کی میره نگاه کنه؟!
چرا؟؟:'(
آی بچه مذهبیایی که برچسب دین رو پیشونیتونه!آی اونایی که به هرطریقی چه پوششتون چه رفتارتون چه وبلاگتون چه حتی عکس پروفایلتون میگه شما بچه مذهبیین..
وای بهتون اگر بخواید با برخوردای زشت و زننده باکسی یا حتی تحقیر کسی دینی رو عرضه کنید که دین زدگی بیارید پشتش!وای بهمون اگر بی منطق حرفی بزنید وای وای اگر بد با کسی برخورد کنید تندی کنید!که دین زدگی بیارید که بهونه دست کسی بدید وای که چه بد کردید و خدا رحم کنه به حالمون

#،بخونید واگر ممکن به هرطریقی که دوست دارید نشر بدید!

اینجا رو هم بخونیدhttp://sokooot.blog.ir/post/94



Khanomi.. ۰۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۲۲ ۹ ۸ ۷۶۸

نظرات (۹)

  • مجنونِ لیلی
    يكشنبه ۲۳ ارديبهشت ۹۷ , ۱۸:۲۳
    بنام حق
    متنی که آخر نظرم میزارم رو بخونید
    صحیفه امام سال 1358
    هنوز چیزی از انقلابمون نگذشته بوده

    اون زمان وقت کاشتن بود و حالا مردم باید ثمره این انقلاب رو میدیدند
    ولی وقتی امام شرایط اون موقع رو اینطور توصیف میکنند انتظار چه بهره ای برای این زمان دارید؟ 
    وقتی مردم همه منتظر پیشرفت و نمایان شدن اثرات عدالت اسلامی اجتماعی هستند ولی چیزی نمیبینند چه انتظاری دارید؟ 

    مگه نه اینه که پیامبر ص فرمودند خدایا از فقر و کفر به تو پناه میبرم و مردی سؤال کرد:(یا رسول الله کفر و فقر)مثل و همپای یکدیگرند؟ 
    حضرت فرمود: بله 

    جامعه ما توی عدالت اجتماعی ، از بین بردن فقر بسیار ناکارآمد بوده و وجود فقر میتونه این بی دینی ها و کفر ها رو تا حدودی توجیه کنه . سر دمداران و مسئولین ما که دم از اسلام میزنند و جای داغ مهر رو پیشونیشون گل انداخته ، واقعا چقدر اسلامی اند و کارهاشون اسلامیه؟

    به قول ناشناس توی نظرات
    اسلام به ذات خود ندارد عیبی
    هر عیب که هست از مسلمانی ماست

    متن مورد نظر از صحیفه امام

    خطر گرفتاری اسلام

    من حقیقتاً نگران هستم. من نگران اسلام هستم. ما اسلام را از چنگ محمدرضا در آوردیم. و من خوف این را دارم که اسلام به چنگ ما مبتلا شده باشد، به طوری که ما هم مثل او یا بدتر از او بر سر اسلام بیاوریم. این نگرانی هست و زیـاد است. آدمهای جاهلـی هستند که به خیال خودشان خدمت می‏کنند برای اسلام، خدمت می‏کنند، لکن سر خود کـارهایی می‏کنند که ضرر به حیثیت اسلام می‏خورد. از همۀ اطراف به ما فشار آمـده است. از اصفهـان مفصل نوشته‏اند. دیروز هم باز آقای «خادمی»[1]نوشته‏اند. تعبیر ایشـان این است که در اصفهان مشغول غارت کردن مردم‏اند. از خرم‏آباد آمده‏اند اینجا که اینها؛ هر کس یک چیزی دارد به اسم سرمایه‏داری می‏ریزند و می‏گیرند، و اصلا موازین تو کـار نیست. همان طوری که در رژیم سابق بدون میزان اسلامی و شرعی عمل می‏کردند، حالا هم بدون میزان شرعی و عقلی عمل می‏کنند، و این تأسف بسیار دارد. تأسف اینکه این نهضت به دست خود ما نهضت اسلامی نباشد. اسلامیتش را از دست بدهد. انقـلاب کردیم و هر کـاری دلمان می‏خواهد می‏کنیم. حجتشان همین است. از هر که بپرسی چرا اینـطور؟ می‏گوید انقـلاب کردیم. انقـلاب کردیم. مـال مردم را می‏رویم، می‏ریزیم. منـزل مردم اموالشان را می‏گیرند به اندازه‏ای که زن و بچه‏شان روی زمین
    می‏نشینند. حجتشان این است که انقلاب کرده‏ایم. زمینهای مردم را می‏گیرند، نمی‏گذارند کشت بشود. یا می‏گیرند می‏دهند دست یکی دیگر. حجتشان این است که انقلاب کردیم. اشخاصی می‏ریزند تو خانه‏های مردم، بدون اینکه یک مجوز شرعی، یک مجوز قانونی داشته باشند، حجتشان این است که انقلاب کردیم. معنی این[حرکت]این است که اسلام اینطور می‏گوید. انقلاب کرده‏ایم، یعنی حالا جمهوری اسلامی داریم، و طریقۀ اسلام این است که موازین و جهاتی که هست دیگر تمام دیوارها بریزد، و تمام موازین از بین برود.

    آفت درونی انقلاب اسلامی

    کارهای کمونیستها را می‏کنند به اسم اسلام. کارهای مارکسیستها را می‏کنند به اسم اسلام. حرفهای آنها را می‏زنند به اسم اسلام. و این نهضت از داخل دارد می‏پوسد. مثل یک خربزه‏ای که از بیرون شما آب به آن می‏دهید، به آن توجه می‏کنید، یک وقت که می‏خواهید بچینید می‏بینید از باطن خراب شده. شما در ظاهر هی خدمت کنید، هی چی بکنید، یک وقت ببینید که نهضت شما کرمزده است. از باطن خراب شده است. آنهایی که به اسم اسلام مشغول شده‏اند به تبلیغات، و به اسم اسلام مشغول شده‏اند به اعمال سر خودی؛ اینها کرمهایی هستند که باطن این نهضت را به فساد خواهند کشید. و من نمی‏دانم باید چه بکنیم. این یک قدرت مرکزی می‏خواهد. یک قدرت اجرایی می‏خواهد که این اشخاص هر جا یک شلوغی کردند، اینها را بگیرند و محاکمه‏شان کنند، و جزایی اگر دارند به آنها بدهند. سر خود همین طوری یک دسته‏ای، هر کس در هر جا، یک تفنگی داشته دست خودش گرفته، و به اسم«کمیته» و به اسم «پاسدار» و به اسم[بسیج]، هر که هر چه دلش می‏خواهد، هر کاری دلش می‏خواهد می‏کند. با هر که بد است می‏ریزند منزلش[بازرسی]می‏کنند. با هر که یک غرضی دارند می‏ریزند منزلش. خانه‏اش را[غارت]می‏کنند. و این یک خطر بزرگی است که برای اسلام در زمان ما پیش آمده، و شاید خطرش بیشتر از خطری باشد که اسلام از رژیم سابق داشت. تمام ضوابط را به هم
    ریخته‏اند. هر چه ضابطۀ اسلامی باشد عمل به آن نمی‏شود. به اسم اسلام، اسلام را دارند از بین می‏برند. اشخاصی نفوذ کرده‏اند در همه جا. به اسم اسلام، اسلام را می‏پوسانند. اسلام را می‏کوبند.

    خطر عالم متهتک و جاهل متنسک

    و باید آنهایی که به اسلام اعتقاد دارند به داد اسلام برسند. آنهایی که می‏خواهند اسلام در این مملکت حکومت کند باید به داد اسلام برسند. یک دسته جوان‏اند. مطلع نیستند از مسائل. جاهل متنسک[2]از آنهایی است که پیغمبر فرموده است که: دو طایفه هستند که کمر مرا می‏شکنند: یکیشان عالم متهتک[3]است، یکیشان جاهل متنسک است. جاهل مقدس مآب کمر پیغمبر را می‏شکند. جاهلی که نداند قانون اسلام چیست و پیش خود به اسم اسلام برود به خیال خودش خدمت می‏کند. این از آنهایی است که پیغمبر فرموده است که کمر مرا می‏شکند. «قَصَم ظهری الرجلان؛ عالم متهتک و جاهل متنسک[4]» فکری بکنید شما آقایانی که در رأس سپاهیان واقع شده‏اید! آقایان دیگر هم که در رأس دادگاهها واقع شده‏اند، در رأس کمیته‏ها واقع شده‏اند، برای اسلام یک فکری بکنید! اگر بخواهید اینطور باشد چندی نمی‏گذرد که از این اسلام و از این نهضت و از این بساط، مردم روگردان می‏شوند.
    • author avatar
      Khanomi..
      ۲۴ ارديبهشت ۹۷، ۰۸:۲۹
      سلام
      بله قطعا این مشکلات هست..قطعا اینگونه بوده و هست من بابت نارضایتی حق میدم خود منم راضی نیستم..
      بحث این نیست،بحث سادگیه بحث اینه من یه عکس بزنم متن بزنم کنارش همه باور میکنن .تو عصر تکنولوژی این چیزا عجیبه..

      آفت برای اسلام نما ها زیاده خیلی،تازه این سطح معمولیه گاهی انقدر دقیق میشی میبینی حتی بعضی احکام مورد داره انگار کاری که بچه های حقوق اخرش بهش میرسن
      اما بحث من اینه..انقدر زودباوری؟؟؟کسی که میگه قران تحریفه از کجا میگه؟قران خونده؟به خدا نخونده
  • ناشناس
    يكشنبه ۱۶ ارديبهشت ۹۷ , ۱۰:۲۳
    پیامبر میگن من بین دوتا جاهلیت مبعوث شدم که دومی خطرناک تره ....
    یعنی عرب جاهلی که دختراشو زنده به گور می کرد و ادرار شتر می خورد از جاهل الآن کم خطر تر بود ...

    ولی خب :) چه میشه کرد ...
    ولی چنتا حرف ، نتونستم نگم :)
    1- اسلام به ذات خود ندارد عیبی ، عیب اگر هست ز مسلمانی ماست 
    یعنی اگر این خانوم الآن از اسلام فراریه تقصیر ماهاییه که مدعی هستیم ! باید بحث کنین ولی هیچ وقت به این حد که نوشته بودین عصبانی نباشین ازشون ...

    2- مراقب باشین :) حضرت امام میگه یکی از بزرگترین آفاتی که هر لحظه در کمین بچه های انقلابیه عُجب هستش . زیاد به خودتون مطمئن نباشین و همیشه یه چشم و امید به خدا داشته باشین :) نگین من می فهمم و فلانی نمی فهمه ، شاید فلانی اون شرایطی که شما رو انقدر خوب و با درک بالا بار آورده رو نداشته ...

    :) علی یارتون ...
    یا علی 
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۰۶
      بعضی ناشناسا خیلی خنده دار ناشناسن:)
      بگذریم..شایدم بهتره بعضی هارو هیچوقت نشناخت،نمیدونم هییی

      1بعضی ادما بحث کردن باهاشون هیچ فایده ای نداره..بعضیا نمیخوان بفهمن..

      2ما ازین غلطا نمیکنیم:)قصدم نداشتیم بگیم میفهمیم..چه بسا خیلی چیز هارو هم نمیفهمیم..که حتی...


      یا علی
  • حصار آسمان
    شنبه ۱۵ ارديبهشت ۹۷ , ۱۹:۲۴
    آخه میدونید چیه؟ عیب فقط منبع خبری غلط نیست! اونا خودشونم شیشه خورده دارن و اینو نمیشه انکار کرد. بعضیا هدایت شدنی نیستن. بعضیا دیر هدایت میشن. به بعضیا اگه دو تا مطلب درست و غلط رو نشون بدی و انتخابو بزاری بر عهده خودش، میبینی میره غلط رو انتخاب میکنه. با اینکه میای با دلایل غیر قابل انکار نشونش میدی کدوم درسته بازم میره سمت غلط! اینا به مرور پیش اومده. به مرور صفحه دل تیره و کدر شده و الان دیگه با راحتی حرف حق رو نمی پذیره.
    یکی از رفقای منم همش مطالب دروغ کانالی دیگه رو برام میفرسته. میگم فلانی خودت واقعا روش دو دقیقه فکر کردی؟ با کدوم فکری داری اینو تایید میکنی؟
    متاسفانه مردم بدون منبع درست خیلی حرفا میزنن. شاید خودمم اینجوری بودم بعضی اوقات. اما سعی کردم بگردم منبع موثق رو انتخاب کنم. همشم منبع درست نیست. میبینی یه خبری درسته اما دو تا منبع هر کدوم برا منافعشون یه جور متفاوت اون خبرو منعکس میکنن. در این مواقع اگه سمت درست نایستاده باشی خیلی زود فریب میخوری.
    قبلا مردم میگفتن فلانی میگه.. الان اما متفاوت شدن. میگن خودمون تحقیق کردیم! چند وقت پیش با یه آقایی در مورد اسلام و حضرت محمد بحث میکردیم. اون میگفت حضرت محمد فقط به فکر خونریزی بوده و من اسلامو قبول ندارم و خودم رفتم فلان کتابو خوندم و فلان جا رو گشتم. هر چقدر گفتم اسم منبعتو بگو تا منم برم بخونم، نگفت! بعدش با اکراه اسم چنتا کتابو آورد که از قضا من اونا رو خونده بودم و دقیقا همون کتابا حضرت محمد رو تایید کرده بودن! :)))
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۶ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۱۰
      دقیقا همینطوره:)

      واقعا ناراحت کنندست..
  • بهروز ...
    جمعه ۱۴ ارديبهشت ۹۷ , ۱۳:۳۱
    خوب شد فعلا فیلتر شد!
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۴ ارديبهشت ۹۷، ۱۸:۲۴
      نه بابا همیتن الان پدر رفت باز بود،ولی دروغ چرا منکه بدم نمیاد از شر این کانالا و گروهایی که ملت خط میگرفتن ازش راحت شدیم،گرچه اونایی که اهلش بودن فیلترشکن از اول نصب داشتن
  • احمد حیدری
    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۹۷ , ۲۰:۱۹
    جامعه ای که دین رو از راس بد معرفی میکنن خوب معلومه که بهتر از اینم نمیشه. :(
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۲۱:۱۵
      افسوس،که کسی هم قصد بیداری نداره!
  • فرزند انقلاب
    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۹۷ , ۱۶:۱۵
    امان از جاهلیت
    امان از فقر اطلاعاتی
    امان از فقر سواد دینی
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۲۱:۱۴
      امان...
      این جهل همون که امام علی خونه نشین کرد،قران سر نیزه برد
      امام حسن به صلح مجبور
      و سر امام حسین و بر سرنیزه برد وزینب به اسارت
  • یک مسلمان
    يكشنبه ۹ ارديبهشت ۹۷ , ۰۲:۴۸
    باید قوی شویم...نقطه.
    • author avatar
      Khanomi..
      ۹ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۱۳
      بله:)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
    شنبه ۸ ارديبهشت ۹۷ , ۰۰:۰۳
    خیلی ها به اسم دین مردم رو از خدا دور کردند! اسم مسلمون که رو خودمون میگذاریم، حواسمون باید خیلی جمع باشه.
    • author avatar
      Khanomi..
      ۸ ارديبهشت ۹۷، ۰۰:۰۶
      خیلی اصلا به این قصد اسم دین به خودشون زدن..
      و تاسف داره مایی قصدمون این نیست ولی انقدر بد رفتار میکنیم که...
  • فرشته ...
    جمعه ۷ ارديبهشت ۹۷ , ۲۲:۳۲
    از این چیزها که زیاده، بپرس منبع کجاست میگه فلان پیج اینستا یا کانال تلگرامی حالا تو هی بگو این که منبع نیست چهارتا عکس نشونت میده که یعنی اینا معتبره! بقول یکی انگار کانال‌های تلگرامی ایات قران و وحی منزله.
    من‌ بچه مذهبی نیستم و هزاران بار اینو به همه تاکید کردم اما همیشه سعی کردم حتی اگه ذره‌ای چنین تفکری راجعبم هست مبلغ خوبی براش باشم،اینکه چقدر موفق بودم رو اما خدا میدونه فقط.
    • author avatar
      Khanomi..
      ۷ ارديبهشت ۹۷، ۲۲:۳۹
      اوهوم..
      من واقعا بنده خوب و مخلصی نیستم ولی هربار که به این چیزا فکر میکنم قلبم مشت میشه بغض میکنم و میگم اخ اقا چی میکشی مارو میبینی:'(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

میدونـی که هـــیچ کســـی غیر از تو برام
به خدا, خـــــدا نمیـــشه

اللّهُــمَّ اجْعَـلْ عَواقِبَ امُــورِنا خَیْـراً


دنبال کنندگان بیانی
بایگانی