تایتل قالب
خدایا، نمی‌دانی چه لذتی دارد که گاه خدایی داشته باشی به وسعت دستانی که هیچ گاه از سوی آسمان خالی باز نمی‌گردند



عکست تو در آیینه بود و من خودم را زیبا دیدم

استغفرالله ربی و اتوب الیه

بندگی ات را نکردم و کمکت را خواستم کمک کردی ومن بی سروپا گله کردم شاید!

استغفرالله ربی و اتوب الیه

کار کار خودم بود!از تو شکایت کردم

استغفرالله ربی و اتوب الیه

چیزی از غم نگذشت باز فراموشت کردم..

استغفرالله ربی و اتوب الیه

بنده ی خوبت نشدم خدایا تو ببخش:)

تو کنارم بودی  خودم را گم کردم..

وتو میخندی و میدانی من همان بنده ی محتاج وضعیف توام..که جزتو سرسامان و پناهی نیست مرا

من همان طوفان زده و شکوه کننده دیروزم که توهم میدانی..

غم دیگر آید..

میشوم خسته و شکایت کن فرداها..

وتوام مثل خودم میدانی..

که از پیش تو هیچ گدایی دست خالی نخواهد آمد:)


Khanomi.. ۰۶ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۵۳ ۱۱ ۵ ۹۷۵ دلنوشته!

نظرات (۱۱)

  • yasna sadat
    شنبه ۱۵ اسفند ۹۴ , ۰۰:۲۲
    خیلی هم عالی چه عکس قشنگی داشت..
    • author avatar
      Khanomi..
      ۱۵ اسفند ۹۴، ۰۶:۰۵
      :)ممنون
  • من انقلابی ام
    جمعه ۷ اسفند ۹۴ , ۱۹:۵۳
    خوشحالم که خوشحالید ...

    حال شما خوب باشه ما هم خوبیم ... همرزم قدیمی.
    • author avatar
      Khanomi..
      ۷ اسفند ۹۴، ۲۰:۵۷
      :)لطف دارید

  • gandom baanoo
    جمعه ۷ اسفند ۹۴ , ۱۳:۵۳
    خدا رو شکر :)
    ایشالا همیشه خوب باشی :)
    • author avatar
      Khanomi..
      ۷ اسفند ۹۴، ۲۰:۵۷
      :)
      ان شاالله
  • سرباز جامانده
    جمعه ۷ اسفند ۹۴ , ۱۲:۵۲
    ن میخواستم ببینم اومد اصن یا ن
    • author avatar
      Khanomi..
      ۷ اسفند ۹۴، ۲۰:۵۶
      اومد:دی
  • عرفـــــ ـــان
    جمعه ۷ اسفند ۹۴ , ۰۸:۴۱
    چه خوب که خوبین :)
    • author avatar
      Khanomi..
      ۷ اسفند ۹۴، ۰۹:۰۸
      امیدوارم شما هم خوب باشید همیشه وزندگیتون زیبا باشه:)
  • ههـــ ـــــ
    جمعه ۷ اسفند ۹۴ , ۰۱:۰۹
    سلام التماس دعا دارم
    • author avatar
      Khanomi..
      ۷ اسفند ۹۴، ۰۸:۱۵
      محتاجیم به دعا:)
  • سرباز جامانده
    پنجشنبه ۶ اسفند ۹۴ , ۲۳:۳۶
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    خداروشکر.بیا *** ** *****
    • author avatar
      Khanomi..
      ۷ اسفند ۹۴، ۲۰:۵۶
      :)
      نمیزارن بیام:|
  • منتظر ..
    پنجشنبه ۶ اسفند ۹۴ , ۲۲:۵۱
    سلام.خدا رو شکر خیلی خوشحالمون کردی

    نظر قبلی من اومده بود
    • author avatar
      Khanomi..
      ۷ اسفند ۹۴، ۰۸:۱۶
      سلام...
      لطف دارید:)
      اولش ایه ی قران بود؟!بله خوندم ممنون ببخشید اون موقع شرایطشو نداشتم جواب بدم
  • mahjobeh modanloo
    پنجشنبه ۶ اسفند ۹۴ , ۲۲:۳۴
    خداروشکر.. 
    😉😆😆😊
    • author avatar
      Khanomi..
      ۶ اسفند ۹۴، ۲۲:۴۷
      :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

میدونـی که هـــیچ کســـی غیر از تو برام
به خدا, خـــــدا نمیـــشه

اللّهُــمَّ اجْعَـلْ عَواقِبَ امُــورِنا خَیْـراً


دنبال کنندگان بیانی
بایگانی